2ª edició del Taller-concurs Cuinetes

Després de l’èxit de l’anterior edició engeguem la 2a edició del Taller-concurs Cuinetes.

Guanyadors de la 1a edició del concurs Cuinetes

L’activitat consisteix en realitzar una recepta inventada, ja sigui uns entrants, un primer plat, un segon plat o unes postres, on els ingredients principals siguin les verdures.

D’entre tots els participants, s’escolliran cinc receptes finalistes i, a data a decidir, es cuinaran “in situ” a la cuina de l’escola sota la supervisió del personal de cuina i menjador.

Un cop realitzada la recepta, el jurat s’encarregarà de tastar els plats resultants i avaluar-los mitjançant una graella de puntuacions tenint en compte diversos criteris.

La recepta guanyadora serà recompensada amb el premi d’un sopar familiar en un restaurant. A més a més, es cuinarà per a tots els alumnes del servei el dia de la festa de menjador.

Els cinc finalistes també seran obsequiats amb cinc diplomes honorífics en reconeixement per haver arribat a la final.

1a edició "Taller de Cuinetes"
1a edició “Taller de Cuinetes”

Des del Servei de Menjador us animem a participar i a passar-nos-ho molt bé tots plegats gaudint de la cuina!

Bases del concurs:

• La participació està oberta a tots els alumnes de cinquè i sisè de primària de l’escola.
  • Els ingredients principals han de ser les verdures i pot incloure com a ingredients addicionals ous, llet, farines… L’única condició és que en cap cas es pot fer servir ni carn ni peix.
  • Data límit per a participar: 16 de març del 2016.

Esperem les vostres receptes!

cuinetes_p