Cap nen sense joguina

Les festes de Nadal són moments de reflexió, on estem envoltats de moltes i variades iniciatives solidàries.

A l’escola, des de fa uns anys els alumnes de 3r d’ESO col·laboren amb la campanya “Cap nen sense joguina” que intenta retornar la il·lusió del Nadal a molts nens del nostre barri.

Els nostres alumnes de 3r ESO a punt per la campanya "Cap nen sense joguina".
Els nostres alumnes de 3r ESO a punt per la campanya “Cap nen sense joguina”.

La Comissió Solidària ha volgut estendre aquesta iniciativa a tota l’escola per tal d’implicar i conscienciar a tots els nens, famílies i mestres.

Per això, les dues setmanes abans d’acabar el trimestre, hem preparat per a tots vosaltres, la paradeta solidària on, a partir d’una aportació voluntària, podeu adquirir una manualitat que hem realitzat per cicles i que estem segurs que us agradaran molt.

Aquest treball l’hem realitzat amb tota l’esperança i la il·lusió de fer un Nadal més màgic per a tothom.

Formiga
Exemple de manualitat feta pels alumnes de l’escola que podreu trobar a la paradeta per recollir diners per “Cap nen sense joguina”

Els alumnes de 3r d’ESO que ho desitgin poden anar amb els diners recollits i acompanyats dels tutors/es a comprar les joguines.

Es compren aquelles joguines que l’organització d’aquesta campanya (“Cap Nen sense Joguina”) creu més necessària.

Les joguines comprades es porten a la Ludoteca Maria Gràcia Pont de la Rambla del Poblenou on es centralitza tota la recollida.

Un cop allà, alumnes i mestres es posen sota les “ordres” dels organitzadors de la campanya per tal d’organitzar i classificar per edats. Alguns dels alumnes també participen en el repartiment dels presents a les cases.

Els tres anys que la Comissió Solidària Grèvol organitza aquesta iniciativa, també ha tingut un bon regal de Nadal doncs sempre ha estat un èxit i us en donem les gràcies al mateix temps que us animem a seguir participant.

Entre tots un Nadal millor és possible!!!

cap-nen-sense-juguina