Com volem els patis? Hi estem treballant!!!

Des del curs passat, l’escola està pensant en la transformació dels patis i l’estona de descans que tenim els alumnes a l’escola. Per poder treballar-hi, es va formar una comissió integrada per alguns alumnes de tots els cursos de l’ESO i professors. Aquesta comissió va estar treballant durant molts migdies, i va fer un sondeig a la resta dels alumnes de l’ESO per optimitzar l’estona d’esbarjo que tenim a l’escola.

Aquest curs hem volgut anar més enllà i ens hem adscrit a la xarxa d’Escoles+Sostenibles, concretament al projecte Repensem i Cocreem els patis.  A més a més, també hem volgut extendre’ns a la primària, recollint suggerències dels alumnes de cicle mitjà i cicle superior.

En aquest marc de xarxa d’escoles amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, aquest dematí alguns membres que integrem la Comissió de Patis hem anat a una trobada de centres que estan treballant per millorar la gestió i l’ús dels patis de la seva escola. Així, hem visitat l’institut 4 cantons, que fa dos anys que va fer una tasca similar i va adaptar els seus espais després d’una feina de buidatge i treball dels alumnes.

Ha estat una experiència molt enriquidora i engrescadora, on hem recullit idees i hem conegut altres centres i altres alumnes i professors que estan en aquesta línia. Segur que sortiran coses molt interessants!

Des de la Comissió, engresquem als pares a unir-se al projecte. Entre tots, farem uns patis més sostenibles!

patis