Concurs de ciberseguretat

El passat més d’octubre va finalitzar el concurs de ciberseguretat i hacking. Després de quinze dies intensos mirant de resoldre els enigmes i reptes que ens van plantejar des de l’organització, estem satisfets amb aquesta primera experiència.

El nostre equip d’alumnes d’informàtica de 4t d’ESO ha quedat en la posició 79 d’un total de 154. Tenint present que la competició era categoria única de secundària, batxillerat i cicles de tot l’estat espanyol, la posició obtinguda és prou bona. El curs vinent hi tornarem!

I també us anunciem que ens agradaria compartir de forma molt breu aquesta experiència amb tots vosaltres. És per això que l’equip de 4t d’ESO escriurem un article al número de Nadal de la revista de l’escola. Us animeu a resoldre l’enigma que us plantejarem?

oli