Donació de pissarres digitals

Pocs dies abans de començar el curs la responsable de Pont Solidari (Fundació Banc de Recursos) i voluntaris de l’entitat van venir a l’Escola Grèvol a coordinar la recollida de les pissarres digitals que ja no fariem servir aquest any. Pissarres en bon estat i en funcionament que des de ja mateix estan fent servir altres centres de la ciutat.

Com sabeu, des de fa anys al centre col·laborem amb diferents entitats socials del barri i de tot Barcelona. Des de l’organització de recollida de roba i aliments, o la participació dels nostres alumnes al Nadal al “Cap Nen sense joguina”, fins la donació d’equips informàtics o mobiliari escolar en bon estat que ja no fem servir.

Aquest curs hem pogut fer arribar les nostres pissarres digitals a 11 centres de Barcelona: Associació Superar l’Ictus Barcelona (ASIB), Fundació Privada Bayt al-Thaqafa, Casal del Barri La Pau, Centre d’Estudis Sant Martí de Provençals, Centro de Estudios y Asesoramiento Metalúrgico (CEAM), Centre Especialitzat de Recursos per a l’Autisme de Catalunya (CERAC), Fundació Ared, Fundació FAD de Sant Joan de Déu, Fundació per a l’Atenció a Persones Dependents, Fundació Pere Mitjans i Grup Colònies Ca n’Anglada.

Una aportació que no hauríem pogut dur a terme sense la col·laboració de la Fundació Banc de Recursos i Pont Solidari a qui estem molt agraïts i amb qui esperem seguir col·laborant en el futur.

Compartim amb vosaltres algunes imatges del moment de la recollida.

Si voleu més informació o col·laborar en d’altres accions solidàries que portem a terme escriviu-nos a escolagrevol@escolagrevol.com.

Pissarres-digitals-donacio