On vas tu tap?

Des del 2014 a l’escola hem engegat la recollida de taps d’ampolles de plàstic.

taps-solidarisAmb aquesta recollida, organitzada per Grèvol Solidari, hem pogut recollir quilos de taps que hem convertit en una llitera pera la dutxa per al Centre Riudeperes, centre d’atenció a persones amb discapacitat intel·lectual.

I en ajuda econòmica per al Club Esportiu Esbonat i Amistat Barcelona (CEAB), per tal de disminuir la despesa econòmica que comporta, tant al club com a les famílies dels esportistes amb discapacitats físiques, el transport diari i els diversos desplaçaments que es fan durant tot l’any per anar a competir.

Aquest any encara no hem decidit amb quina associació col·laborar, però sí tenim clar que volem superar els quilos de taps recollits i poder dur a terme una acció social important com les que ja hem fet fins ara.

Per això demanem la vostra col·laboració (cantant i tot!). Només cal que porteu els taps de plàstic a l’escola, en tenim punts de recollida al vestíbul i cada planta.

taps-solidaris