Padrins científics: una nova experiència per compartir aprenentatges

Daprenem junts PETITins del projecte d‘aprenem junts, els alumnes de 2n d’ESO de l’optativa de petites investigacions, s’han posar la bata blanca per traslladar el laboratori a les aules de P5.
Van transformar-se en els “Padrins científics” dels cangurs i coales.

Durant unes setmanes han estat preparant uns experiments per tal que els seus companys d’infantil poguessin gaudir i aprendre algun dels fonaments científics que tenien els seus experiments.
I qui sap…. potser entre nosaltres tenim el nou Einstein del segle XXI!!!

Els alumnes de P-5 han gaudit molt de l’experiència. Entre d’altres van poder descobrir l’efecte de la refracció de l’aigua, com es barregen diferents líquids, com crear llum dins d’un globus amb aigua congelada… Tot plegat una experiència molt enriquidora i junts hem après l’experimentació des de diferents punts de vista.

Padrins-cientifics