Portes Obertes
Som una escola arrelada al Poblenou amb voluntat de projecció europea i universal. Cerquem l’educació integral de l’alumnat mitjançant un ensenyament divers i personalitzat. El preparem per la vida real a través d’una educació transversal que els permeti resoldre els reptes i fer front als problemes d’una manera creativa.
Reserva la teva visita guiada

Ens encantaria comptar amb tu

A Escola Grèvol ens encantaria comptar amb tu. Per això t’animem a que demanis una visita presencial per poder conèixer a fons el nostre projecte educatiu a la vegada que veus les instal·lacions i resols dubtes.

Reprodueix vídeo

Testimonials

Reprodueix vídeo

Per què Escola Grèvol? ​

Potenciem l’educació emocional, base per formar persones felices i competents

Gestió emocional​

L'expressió i l'acompanyament de la dimensió personal és pilar del nostre projecte educatiu. Busquem el desenvolupament del benestar emocional dels nostres infants i joves educant des del cor.

L’infant com a protagonista​

Fomentem els aprenentatges significatius, l’ús de metodologies innovadores, el pensament crític i les habilitats socials per resoldre reptes compartits. Personalitzem l’aprenentatge reduint la ràtio a la vegada que potenciem la participació i el treball col·laboratiu.

Proximitat​

La coordinació entre els agents implicats en el procés d’ensenyament-aprenentatge és vital per l’assoliment de competències i objectius. Atenem les individualitats de cada alumne/a acompanyant-los en el seu procés maduratiu i d’aprenentatge.

Innovació educativa​

L’escola ha estat seleccionada en dos programes d’innovació del Departament d’Ensenyament. Fomentem els entorns digitals que milloren la motivació i l’interès pels aprenentatges.Així mateix, som pioners en la matèria d’Entrepreneurship impartida en anglès.

Qualitat

El claustre estable i implicat assegura la continuïtat dels projectes educatius i la línia pedagògica de l’escola. També apostem per la formació contínua dels professionals del centre renovant i actualitzant-nos constantment. Tenim la Certificació ISO 9001 i revisem els processos educatius periòdicament, cosa que implica una millora contínua de la qualitat.

Participació​

Ser cooperativa mixta de famílies i mestres possibilita que tots i totes sumem al nostre projecte i el fem créixer plegats.

Fes la teva reserva​

Fes la teva reserva i vine a conèixer l’escola!

Recorda  les visites s’han de demanar amb cita prèvia.

Hores de visita:

Dissabte 3 de febrer de 10 a 13 hores
Dissabte 17 de febrer de 10 a 13 hores

Hi haurà xerrades grupals i després visita per les instal·lacions. Les xerrades seran a les 10, 11 i 12 hores i hi haurà un màxim de 50 inscripcions per franja horària.